Tekst łatwy do czytania
Miejska Szkoła Podstawowa nr 7 w Knurowie

O szkole
- W szkole uczą się dzieci w klasach od 1 do 8.
 - Mamy też grupy dla dzieci 5- i 6-letnich (“zerówki”).
 - Szkołą zarządzają dyrektor i wicedyrektor.
 - Szkoła znajduje się przy ul. Jedności Narodowej 5 w Knurowie.
 - Organem prowadzącym szkołę jest Gmina Knurów.
 - Nadzór pedagogiczny sprawuje Kuratorium Oświaty w Katowicach.
 
Zajęcia dodatkowe
W szkole są zajęcia dla uczniów:
- pomagające w nauce (wyrównawcze),
 - zajęcia dla dzieci, które potrzebują dodatkowej pomocy,
 - rozwijające zainteresowania,
 - sportowe,
 - w ramach projektów unijnych.
Są też zajęcia wspierające rozwój dziecka: - terapia ręki,
 - integracja sensoryczna,
 - trening umiejętności społecznych,
 - pomoc specjalistów dla dzieci z problemami ze wzrokiem i słuchem.
 
Godziny pracy
- Sekretariat: 7:30 – 15:30
 - Oddziały przedszkolne: 7:00 – 16:00
 - Świetlica: 7:00 – 17:00
 
Kontakt
- Adres: ul. Jedności Narodowej 5, 44-194 Knurów
 - Telefon: 32 235 27 39
 - E-mail: [email protected]
 - Strona internetowa: msp7.pl
 
Dostępność dla osób z niepełnosprawnościami
- Osoby niesłyszące mogą skontaktować się przez e-mail lub telefon z pomocą osoby trzeciej.
 - Można umówić się na spotkanie z tłumaczem języka migowego.
 - Osoby niewidome mogą wejść do szkoły z psem przewodnikiem.
 - Szkoła ma oznaczenia w wysokim kontraście dla osób słabowidzących.
 - Przy wejściu głównym jest dzwonek dla osób na wózkach.
 - Sekretariat znajduje się na parterze.
 - W szkole nie ma windy.
 
Opis budynku
Szkoła ma 2 piętra i piwnicę.
- Piwnica: szatnie, klub żeglarski, magazyny.
 - Parter: klasy dla najmłodszych, sale przedszkolne, świetlica, sekretariat, gabinet dyrektora, jadalnia, sale gimnastyczne.
 - Pierwsze piętro: klasy, biblioteka, sklepik, gabinet logopedy.
 - Drugie piętro: klasy, gabinet pedagoga i psychologa.
 
Przy szkole jest parking dla pracowników oraz ogólnodostępne miejsca postojowe.

